BeVito - INFO

25.10.2010 00:31

Prírodný potravinový doplnok výživy

ODPORÚČANIA:

Primár Dr. Med. Adam Zakrzewski:

Ako lekár a užívateľ môžem z vlastných skúseností nasledujúce pozitívne účinky pri pravideľnom užívaní BeVita zkonštatovať:

BeVito podporuje Vašu schopnosť koncentrácie, prijímaním kyslíka mozgovými bunkami a rýchlejším prenosom vzruchov

BeVito Vám pomáha lepšie prekonať stres, ukľudňujúcim účinkom a ochrannou funkciou pred následkami stresu

BeVito podporuje činnosť Vášho srdca, reguláciou krvného tlaku, prekrvením kapilár, poklesom cholesterolu a predchádzaním kardiovaskulárnych ochorení

BeVito pozitívne pôsobí na Vaše cievy, podporovaním prekrvenia kapilár a pružnosti cievnych stien

BeVito podporuje Vaše trávenie a vylučovanie, pozitívnym účinkom na celý tráviaci trakt, tvorenie žalúdočných štiav, na hladinu cukru, na črevnú mikroflóru ako aj na funkciu obličiek,pečene a žlčníka

BeVito stupňuje pružnosť Vášho svalstva a kĺbov, antireumatickým účinkom, prevenciou proti artróze, zlepšením látkovej výmeny ako aj poklesom organických jedov a balastných látok v tkanive

BeVito Vám pomáha k lepšej kondícii, zlepšením výživy všetkých druhov tkanín, rýchlejším vylučovaním kyseliny mliečnej zo svalov (vrátane srdca), posilnením potencie ako aj zvýšením reprodukčnej schopnosti

BeVito redukuje Vaše prejavy únavy, podporovaním rýchleho vylučovania kyseliny mliečnej zo srdca ako aj zo všetkých iných svalov

BeVito posilňuje Váš imunitný systém, antialergickým, protizápalovým a antivýrusovým účinkom sa zvyšuje telesná odolnosť proti zaťaženiu a ochoreniu

BeVito pozitívne pôsobí ako doplnok pri liečbe rakoviny, antioxidantmi, ktoré pomáhajú odstrániť nebezpečné voľné radikály

BeVito Vás udrží sviežimi, agilnými a tým aj mladými - horeuvedenými účinkami, podporovaním chemickej rovnováhy, množením buniek, liečivými procesmi ako aj regeneráciou všetkých druhov tkanív

BeVito - je viac ako súhrn jeho jednotlivých častí.

Sila BeVita spočíva v jedinečnom zložení, ktorého pozitívny účinok pôsobí na ľudské telo pri množstve rozličných chorôb a poškodení. Fakt, ktorý potvrdí aj spotrebiteľ."

 
Primár Dr. Med. Adam Zakrzewski

Lekárska kariéra primára Dr. Med. Adama Zakrzewskeho začala v nemocnici Grajewo v Poľsku, kde v roku 1978 ukončil svoje vzdelanie odborného lekára pre interné lekárstvo. Nasledujúce tri roky bol primárom interného oddelenia v Grajewe.

1981 prišiel so svojou rodinou do Rakúska a v roku 1986 získal rakúske štátne občianstvo. Uznanie diplomu i jeho uznanie ako odborného interného lekára nasledovalo v roku 1986. Svoju kariéru v Rakúsku začal v nemocnici Wels pri Inštitúte pre nukleárnu medicínu. Ďalej viedla jeho cesta do Reha-Centra Gross-Gerungs, v ktorom pôsobil ako vedúci interného oddelenia a potom ako zástupca primára v nemocnici Waidhofen an der Thaya. V roku 1993 otvoril Dr. Zakrzewski odbornú ordináciu interného lekárstva v Horne. Od 1996 až do svojej penzie v roku 2006 bol vedúcim lekárom, lekárskym riaditeľom, miestnym lekárskym vedúcim a primárom interného oddelenia Waldviertel kliniky mesta Allensteig.

,,Aj mnoho mojich kolegov testovalo tento produkt a odporúčajú ho často a radi ďalej kvôli svojim neobyčajne dobrým účinkom."

Absolútne prírodný....

Základ BeVita tvorí25 byliniek.

Každá z nich rozvíja pritom celkom špeciálny účinok a tým uvoľňuje pozitívny a povzbudzujúci vplyv na organizmus ľudského tela.

Okrem tohto neobyčajne zmiešaného extraktu dodávajú chuťové výrazy med, javorový sirup a voda. Spektrum účinku pôsobenia BeVita siaha od povzbudenia ľudského organizmu cez optimálny rozklad ako aj vylučovanie produktov látkovej premeny a iných balastných látok až k posilneniu imunitného systému.

BeVito je potravinový doplnok výživy, aby zostal človek zdravý, telesne ako aj duševne fit a tým aj mladý a aktívny!

Sme tu neustále jeden pre druhého!

Pod tým rozumieme na jednej strane súdržnosť tímu ASARA a všetkých jej partnerov resp. spolupracovníkov a na druhej strane súhru byliniek a rastlín v našich produktoch, ktoré sú v konečnom dôsledku ľuďom na prospech.

 

Kontakt

DOVOZCA DISTRIBÚTOR

asara.sk@gmail.com


SLOVAKIA Bratislava

MOŽNOSŤ PLATBY
- bankovým prevodom
- priamym vkladom
DOVOZ - KURIÉROM

VÝROBKY SÚ SCHVÁLENÉ ÚVZ SR

Vyhľadávanie

OTÁZKY A ODPOVEDE

Zápal čreva

Už dlhšiu dobu mám problémy s črevami, diagnostikovali mi divertikulózu, zmenil som stravovanie asi pred rokom, kŕmim sa hlavne vlákninou. Vyskúšal som rôzne prípravky, zvýšil som príjem tekutín, obmedzil som mäso,ale problémy mám stále.Počul som o vašich výrobkoch chcem sa opýtať, či máte nejakú skúsenosť zo zápalom čreva.

Mám problemy s vlasmi

Dobrý deň chcela by som vás poprosiť o radu - každý deň si vyčesávam veľké chuchvalce vlasov.Veľmi mi vypadávajú a viditeľne rednú. Máte na to nejaký prípravok? Vyskúšala som už viac druhov šamponov proti vypadávaniu varím si žihľavový odvar robila som rôzne zábaly a skúsila som niekoľko prípravkov, ale nezlepšuje sa to.Pomôžte prosím.Jana

Problémy s kožou

Chcela by som vás poprosiť o radu, alebo o skúsenosti s vašimi výrobkami, či sa dá niečo robiť aj okrem užívania s drsnou kožou na rukách, zadnej partii tela a stehnách.

Mám problem s akne

a uz dost dlho a stale sa vracia aj po vyliecení . Dakujem

©2007 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode