KOENZÝM Q10 - dôležité informácie

25.10.2010 00:04

V minulosti sa preventívne odporúčal ľuďom po tridsiatke, ale v dnešnej dobe sa veková hranica posunula už do školského veku.

Ako doplnok liečby sa odporúča:

pri ochoreniach kardiovaskulárneho systému

pri poruchách imunity

liečbe paradontózy

pri svalových ochoreniach

na detoxikáciu tela

Využíva sa ako energetikum pri únavovom syndróme a športovcami na regeneráciu.

Je vhodný aj ako pomocník pri aklimatizácii k zmenám časového pásma.

•Zlepšuje srdcovú činnosť - prevencia pred aterosklerózou, chorobami srdca a ciev

•Proti únave a depresiám

•Proti predčasnému starnutiu

•Zvyšuje telesnú aj duševnú odolnosť

•Posilňuje imunitný systém

•Dodáva telu energiu a pocit spokojnosti

 •Predlžuje aktívny život •Pôsobí tiež ako dôležitý antioxidant

•Pri paradentóze ·

 Q 10 Vám dodá energiu pre pravidelnú prácu srdca

 chráni pred civilizačnými chorobami vrátane rakoviny

 predchádza rýchlemu stárnutiu

únave a stresu

blahodárne pôsobí na imunitný systém organizmu,

zvyšuje fyzickú aktivitu

reguluje látkovu výmenu.

S koenzymom Q 10 znovu omladnete a získate silu.

Na odburávanie tukov,

očistu srdcovo-cievneho systému,

podporu rastu svalov - dôležitá súčasť „redukčných kúr"

- pre redukčné kúry a formovanie postavy

 prednostné využívanie energie v bunkách na rast svalov a blokovanie ukladania energie do tukových buniek (anabolický efekt) · odburávanie cholesterolu,

očista ciev · optimalizácia činnosti hrubého čreva ·

posilnenie srdcového svalu ·

protikarcinogénne pôsobenie ·

pôsobí antioxidatívne a imunomodulačne

Koenzým Q10 je nepostrádateľný pre normálnu funkciu buniek. Starnutím sa jeho množstvo v organizme znižuje.

Bez koenzýmu Q 10 sa preruší tvorba energie, čím sa zastavia všetky biochemické pochody v bunke.

Jedným z najlepšie preskúmaných účinkov koenzýmu Q10 je jeho schopnosť dodávať energiu pre prácu srdca a posilniť srdcový sval.

Na základe niekoľkých výskumov sa potvrdilo, že chronický nedostatok koenzýmu Q10 može mať pre srdce nepriaznivé dôsledky.

Koenzým Q10 chráni pred civilizačnými chorobami vrátane rakoviny, predchádza rýchlemu stárnutiu, únave, stresu a priaznivo pôsobí na imunitný systém.

Je v organizme velmi dôležitý pri premene živín na energiu.

 Nedostatok koenzýmu Q10 spôsobuje aj únavu - (častú alebo chronickú).

Ďalej sa spolupodiela na vysokom krvnom tlaku a poruchách funkcie srdca.

 Klinické štúdie preukázali pozitívne účinky koenzýmu Q10 na zlepšenie funkcie imunitného systému, pri liečbe koronárnych ochorení, pri svalovej dystrofii, ale aj ako prostriedok priaznivo pôsobiaci na hojenie rán po úrazoch a chirurgických zákrokoch.

Jeho pozitívny vplyv je taktiež preukázaný pri liečbe Alzheimerovej a Parkinsonovej choroby.

 Koenzým Q10 je vitamín, ktorý pôsobí v bunke ako chemický biokatalyzátor pri uvoľňovaní energie.

 Úbytok koenzýmu Q10 sa prejavuje menšou produkciou energie v bunkách a telo potrebuje dostatok energie pre poháňanie všetkých telesných aktivít.

Kontakt

DOVOZCA DISTRIBÚTOR

asara.sk@gmail.com


SLOVAKIA Bratislava

MOŽNOSŤ PLATBY
- bankovým prevodom
- priamym vkladom
DOVOZ - KURIÉROM

VÝROBKY SÚ SCHVÁLENÉ ÚVZ SR

Vyhľadávanie

OTÁZKY A ODPOVEDE

Zápal čreva

Už dlhšiu dobu mám problémy s črevami, diagnostikovali mi divertikulózu, zmenil som stravovanie asi pred rokom, kŕmim sa hlavne vlákninou. Vyskúšal som rôzne prípravky, zvýšil som príjem tekutín, obmedzil som mäso,ale problémy mám stále.Počul som o vašich výrobkoch chcem sa opýtať, či máte nejakú skúsenosť zo zápalom čreva.

Mám problemy s vlasmi

Dobrý deň chcela by som vás poprosiť o radu - každý deň si vyčesávam veľké chuchvalce vlasov.Veľmi mi vypadávajú a viditeľne rednú. Máte na to nejaký prípravok? Vyskúšala som už viac druhov šamponov proti vypadávaniu varím si žihľavový odvar robila som rôzne zábaly a skúsila som niekoľko prípravkov, ale nezlepšuje sa to.Pomôžte prosím.Jana

Problémy s kožou

Chcela by som vás poprosiť o radu, alebo o skúsenosti s vašimi výrobkami, či sa dá niečo robiť aj okrem užívania s drsnou kožou na rukách, zadnej partii tela a stehnách.

Mám problem s akne

a uz dost dlho a stale sa vracia aj po vyliecení . Dakujem

©2007 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode